Wachttijden

Op deze pagina

Heeft u een verwijzing gekregen voor ons expertisecentrum voor epilepsie en slaapgeneeskunde? Op deze pagina vindt u de wachttijden van onze poliklinieken en woonzorg. De polikliniek-wachttijden hebben betrekking op het moment waarop u een afspraak maakt voor de polikliniek tot het moment waarop u voor het eerst terecht kunt. De wachttijd is gepubliceerd in weken.

Wachttijden op dit moment

Polikliniek epilepsie Weken
   
Almelo 10
Almere (volwassenen) 9
Amsterdam 8
Arnhem 10
Cruquius 14
Groningen 9
Heemstede 7
Leeuwarden 25
LUMC 8
Rotterdam - Den Haag 8
Utrecht 9
Zwolle Volwassenen 7

 

Polikliniek epilepsie kinderen Weken
   
Almelo 13
Almere 7
Arnhem -
Groningen -
Heemstede 1
Rotterdam - Den Haag 4
Utrecht -
Zwolle 7

 

Slaap-Waakcentrum Weken
   
Slaapcentrum Heemstede 9
Slaapcentrum Zwolle 11
Slaapcentrum Groningen 15
Slaapcentrum kinderen 2
Slaapcentrum VG 15

 

Woonzorg Overige Zorg  
Geen wachtlijst. U krijgt van ons een voorstel. Dagbesteding In overleg
  Behandelingen Verschilt per persoon

Wachttijden polikliniek

Maakt u een afspraak voor de polikliniek? Dan krijgt u een intake bij een medisch specialist betreft epilepsie of een medisch specialist betreft slaap. De wachttijd is het verwachte aantal weken tot de intake.

Wachttijd verkorten

Vindt u dat u te lang moet wachten voor uw afspraak? Dan kunt u twee dingen doen:

  1. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Misschien kunt u bij een van onze andere poliklinieken terecht.
  2. Vraag uw zorgverzekeraar om wachttijdbemiddeling. Zij kunnen voor u nagaan welke instelling de kortste wachttijd heeft.

Heeft u vragen over de wachttijd voor uw polikliniek? Neem gerust contact met hen op. De contactgegevens vindt u bij contact en route.

Deze pagina is bijgewerkt op:
Zondag 1 december 2024

Wachttijd woonzorg

Op dit moment is er geen wachttijd voor de woonzorg. Als u zich aanmeldt voor een woning, gaan wij met u in gesprek over welke zorg u nodig heeft. Afhankelijk van uw behoefte en de beschikbare woningen, stellen we samen een datum vast.

Hoe wordt een plaatsing bepaald?

Na uw aanmelding kijken wij of we een passend aanbod voor u hebben. We kijken hierbij naar de beschikbare plaatsen en naar de huidige bewoners. Het is namelijk belangrijk dat u zich straks thuis voelt en de juiste zorg kunt krijgen. Als een geschikte plaats niet beschikbaar is, zoeken we samen naar een oplossing.

Wat gebeurt er bij spoed?

Wilt u op korte termijn geholpen worden maar zijn er geen plaatsen vrij? Dan kijken we samen naar de mogelijkheden. Bijvoorbeeld:

  1. Een tijdelijke plaatsing totdat de gewenste woning beschikbaar is.
  2. Extra zorg om de wachttijd te overbruggen. Denk bijvoorbeeld aan logeerzorg.
  3. Natuurlijk mag u ook wachten totdat de gewenste plaats vrij is.

Afspraken met het zorgkantoor

Voordat u bij ons komt wonen, bespreken we uw situatie met het zorgkantoor. Tijdens het gesprek maken we afspraken over de zorg. SEIN is de dossier-houder. Dat betekent dat wij verantwoordelijk worden voor uw plaatsing. Als we zelf geen plaats hebben, zorgen we voor een andere mogelijkheid.

Wachten op dagbesteding

Op dit moment hoeft u niet te wachten op dagbesteding. Als u zich aanmeldt, doen wij u een aanbod. Dan hoort u meteen wanneer de dagbesteding plaatsvindt. Zijn er op dit moment geen activiteiten die bij u passen? Dan zoeken we samen naar een andere mogelijkheid.

Wachten op een behandeling

Elke behandeling sluit aan bij uw persoonlijke situatie. Daarom kunnen we alleen algemene informatie over wachttijden geven. Natuurlijk kunt u ons altijd bellen om een inschatting te krijgen.

Aanmelden voor wonen bij SEIN

Aanmelden kan via e-mail of per post. Om bij ons te wonen heeft u een Wlz (Wet langdurige zorg)-indicatie nodig. Heeft u vragen over de aanmelding? Neem contact op met onze afdeling zorgbemiddeling.

023 – 558 8141

zorgbemiddeling@sein.nl